onsdag 21. februar 2007

Barnevakt..


Trygve synes at det var på tide at hans kone ble litt mer teknisk og hev seg på bloggtrenden. Dette har herved skjedd..

Ekteparet Skaug er for kvelden plassert i Fløenkirken i Bergen, for å passe på verdens snilleste ettåring; Milla. Hennes foresatte er på barnelag. Trygve prøver å lære henne å si halleluja, noe han ganske så snart lykkes med. Hallelalala..

Sånn ellers er det ikke stort nytt i livene våre..Jeg er fortsatt i praksis, og trives med det. Herlig å merke at jeg begynner å trives i skolen, og jeg tror i større og større grad at jeg har valgt rett. Lærevillige barn er fantastiske. Og de gir så mye respons på arbeidet man gjør..på godt og ondt vel og merke:) Gleder meg allerede til å komme ut i jobb.

Trygve gjør fortsatt en fantastisk jobb i Salem..selv om han til tider føler at det er ganske krevende. Han gir seg nok i Salem til sommeren, men hva han skal til høsten er fortsatt usikkert. Kanskje lærer? Musiker på heltid? Rørlegger? Bare Gud vet:) Husk han gjerne i bønn..

Neste uke er det vinterferie.. og vi gleder oss til å komme til det kjære østland og besøke familie!! Mandag blir det innvielse av familien Lunds nye spisestue med plass til 14:)

Benedikte

5 kommentarer:

Micha75 sa...

Kjempeside! Dere er jo så gode. Kanskje vi sees til uken da?
Ellers lurer jeg på hvordan dere har fått til slide.com på siden deres. Får ikke det til på min...

I love you!

mvh

Lefsa

irene sa...

WoW har dere virkelig slutta å røyke????? STOLT!!!! Grattis!

Er så herlig at dere har fått dere blogg og blitt litt mere synlig i vår verden!

Men vi lurer litt på hvordan det går med plate og sånn? Har ikke hørt noe om det på en stund...

Ha en fin vinterferie!
Spis mors hjemmelagede mat og heng med familien! Noe vi gjerne skulle gjort!

*kyss, klapp og klem*

Anonym sa...

Ja, så får vi legge igjen en liten hilsen vi den eldre garde og. Leser om dere og alle andre som vi kommer over. Koselig å se at dere har det bra, og at "rørlegger'n" ikke er lagt bort for alltid enda.
Ha en fortsatt fin tid i Bergen. Kanskje vi treffes en gang.
Hilsen fra Øyer - Anne Lise og Nils

Maren sa...

Koslig med blogg då. Og gratulerer med røykeslutt! Har nett runda ei veke uten eg med, so kjenner følelsen:) Blogg on.

Unknown sa...

Halla. Har dere noe hustlf vi kan ringe dere på? En eller annen fastlinje liksom? Hadde vært knall:-)
I&H